Vissza a cseh farmotorhoz: kipróbáltuk a Skoda Enyaq villanyautót
Megérkeztek Magyarországra a teljesen új fejlesztésű Enyaq szabadidő-autó első példányai, melyek közül mi egy nagy akkumulátoros, 204 lóerős példányt fogtunk vallatóra.
Megérkeztek Magyarországra a teljesen új fejlesztésű Enyaq szabadidő-autó első példányai, melyek közül mi egy nagy akkumulátoros, 204 lóerős példányt fogtunk vallatóra.
Az alapfelszereltségű hátsókerék-hajtású 77 kWh-os ID.4 reális hatótávja meghaladja a 400 kilométert.
Az ID.3 nagytestvére öt különböző változatban startol el a hazai piacon.
Az újdonság olyan fénytechnikával van ellátva, amely a hívásokat és az akkumulátor töltési állapotát is jelzi.
Az újdonság jelentősen nagyobb, mint a közelmúltban debütált ID.3, illetve ID.4.
A Volkswagen újdonságának hatótávja egész korrekt, de hatékonyság fronton lenne még hova fejlődni.
Ilyen lehet egy-egy nagyobb termékbemutató a jövőben?
2,5 héttel a hivatalos bemutató előtt érkezett egy adag kedvcsináló kép az Enyaq iV-ről.
A nálunk minden további nélkül zöld rendszámmal ellátható Enyaq iV hivatalos leleplezésére egy hónap múlva kerül sor.
Az ID.3 első példányait az ígéretek szerint valamikor a nyáron vehetik majd át a vásárlók.
Egy új típusjelzés bevezetését is tervezik GTX-néven, amely ezeket a sportos villanyautóikat jelölné.
Első körben csak a közepes hatótávolságú ID.3-at lehet majd hazavezetni.
A most zajló Frankfurti Autószalonon minden az elektromos autókról szól a Volkswagennél.